top of page

Group

Public·33 members

FCK Manchester United live direkte 8 november 2023

for 8 timer siden — FCK mod Manchester United direkte tv 8 november 2023 Direkte for 19 timer siden — [LIVE] FCK - Manchester United | Watchalong m.

Flot af United-keeperen, og jeg er ikke i tvivl om, det her er en stor forløsning for ham. / NicolaiSpørgsmålLisbeth: Sikke en chance men øv øv øv og atter øv. Havde ellers håbet til det sidsteSvar:Ja, en større chance får man jo ikke i fodbold. End et straffespark. Så jeg forstår din frustration, Lisbeth. Det havde været et stort resultat for dansk fodbold, det her. Det er en af verdens største klubber, siger Lukas Lerager til TV 3 + efter kampen. SpørgsmålMichael: DEt var ikke en super redning, det var en elendig afslutning. ærgerligt FCK ikke har nogen bedre skytter end ham, det er ubegribeligt at ham skal afslutte denne! Svar:Er du ikke liiiiiiidt hård her, Michael? Jeg er enig i, afslutningen er i målmandens højde, men det er stadig et kontrolleret og hårdt spark. Går Onana til den anden side, hylder vi jo Larsson. Jeg hælder til, at det er en god redning, men jeg går også med til at sige, at det ikke er godt, godt sparket. Men ikke ligefrem elendigt... Jeg tvivler på, det får et efterspil, men det kunne da egentlig være ret befriende, hvis han blev straffet for det. SpørgsmålPhilip: Onana har haft det svært siden han kom til United - Dette må være en kæmpe forløsning for ham. Svar:Helt bestemt. Han har været udskældt. Og med rette. Men han skal også roses nu. Med rette. Det her var et glimt af verdensklasse. En målmand uden selvtillid, der stepper op på den allerstørste scene i en målmands største udstillingsvindue. Man United FCK direkte live 24/10/2023 for 15 timer siden for 7 timer siden — Det trækker naturligvis massevis af seer, når der er Champions League i TV. Viasat sidder på rettighederne i Danmark. FCK mod Manchester United ... [DIREKTE!!!] FCK Bayern direkte tv 3 oktober 2023 for 22 tim 24. okt. 2023 — Manchester United FCK live direkte tv 24/10/2023 for 17 timer siden — Man United FCK live direkte 24/10/2023 Se tv UEFA Champions League i ... FCK spiller Champions League mod Manchester United for 14 timer siden — FCK TV sender direkte. GÅ VIDERE TIL FCK TV LIVE - LIGE HER. Ritzau netvagt Dickoh tror på FC København: 'De kan godt slå Man United'. 3 min. om 12 timer. LIVE: Følg optakten til FCK - Manchester United 24. okt. 2023 — for 15 timer siden — Man United FCK live direkte 24/10/2023 Se tv UEFA Champions League i radioen - i dag, direkte og gratis. Man United FCK live direkte 24 oktober 2023 3. okt. 2023 — for 22 timer siden — SpilXperten sender LIVE watchalong i forbindelse med FCKs Champions League-brag mod Bayern München. Manchester United - FCK INT - Champions League Grp. A (Herrer). 08. Nov. 12:00. FC København Logo. FC København. Manchester United Logo. Manchester United. SpørgsmålNicklas: Utroligt man u slipper afsted med at ødelægge straffe plettet med ens støvler …Svar:Det er i hvert fald opsigtsvækkende, at det ikke bliver opdaget, og at der intet bliver gjort ved det. Det er jo ikke årsagen til, at Larsson brænder, men det er stadig usportslig adfærd. Unægteligt. SpørgsmålCantona: Jeg er United-mand! Men det garnacho har gang i, med at træde pletten i stykker lige inden sparket - det er bare pinligt at se på! Bør koste en karantæne eller anden konsekvens. Svar:Cantona kunne have fundet på at gøre det samme 😉Men ja, det hører ingen steder hjemme, at Garnacho står og træder græsset op i straffesparkspletten. Det er dårlig stil, og det skal en United-spiller simpelthen holde sig for god til. Sådan endte dramatisk CL-brag på Old TraffordTak for i dagJeg siger tak for i dag. Og tak for alle jeres spørgsmål og inputs. Det endte desværre med en hård skæbne set med danske briller, da United vandt 1-0, og FCK brændte straffe i sidste sekund. KommentarStefan Hilfling Larsen: Jeg tror ikke gernacho, og greenkeeperen på old Trafford er på julekort Det må få et efterspil, måske ikke fra UEFA, men så i United selv.. for man “ødelægger” sku da ikke sin “hjemmebane”. Copenhagen mod Manchester United live direkte tv 8 november 24. okt. 2023 — Man United FCK live direkte 24 oktober 2023 for 4 timer siden — Man United - F.C. København. 15:55- 17:55, Al Ahly FC - Simba SC. FC København i TV og Live Stream Manchester United - FCK | Live watchalong m. Jesper Christiansen & David Boysen. 604 views · Streamed 13 days agomore. SpilXperten. 648. Subscribe. Man United FCK live direkte 24 oktober 2023 for 4 timer side 24. okt. 2023 — Liveblog: FCK spiller Champions League mod Manchester United. De danske mestre fra FC København spiller i dag kamp i gruppespillet i ... FCK mod Manchester United live direkte tv 8 november 24. okt. 2023 — Det skal dog bemærkes, at MUTV ikke sender direkte, da de ikke har licensen oktober 2023: Manchester United – FC København; ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

Group Page: Groups_SingleGroup
bottom of page